HTML

HeLp! A neten is fertőz a hülyeség!

2007.06.10. 18:52 | JuSt A sTuPiD gIrL | Szólj hozzá!

Kedves Naplóm!

Hol is kezdjem? Hááát akkor először elmondom perpill milyen vagyok.
Akkor magamról: Én egy 14 éves, kemény, kajakos, rocker csajszi vagyok, imádok hülyülni, és imádok mindent, ami Hitler, kis náci vagyok. Eccerűen fantasztikus, h hogyan küzdötte fel magát, meg h ő is zsidó volt, és kinyírta a saját fajtáját, nah gecc jóóófej! XD A rasszizmus messzire áll tőlem, deh a köhhöm, h mondjam... nem csípem a kissebséget, amióta, köhhöm... Osztálykiránduláson voltunk mozizni, a Pókember 3-at néztük meg, és nem értettem, hogy miért tetszik annyira a főszereplő...
Asszem ezért:

Hát igen... hasonlítanak nem? Csak a hitlerbajusz hiányzik! XD
Nahh hátha már belekezdtem elmesélem a kirándulásunkat... Nem mentünk messze, 15 perces volt az út, és egy táborba mentünk. Nagyon fasza volt, sátoroztunk, és este hajnal fél négy körül egy hatalmas villámlásra ébredetem fel. Aztán elkezdett zuhogni, és futááás az ebédlő! Jó volt! XD Csak egy kicsit nagyon fáztam meg, de legalább egy hétig nem kellett mennem suliba, holnap megyek orvoshoz, remélem, hogy nem kell mennem, és megúztam a tanulást! Whooohooo! XD

Most 8.-os vagyok, és talán jövőhét pénteken lesz a bolondballagás... Foggggalmam sincs, hogy mi legyek. Hupikék Hitler, hülyegyerek?! Semmi jó ötletem sincs. Ha nektek van, akkor írjátok meg, mert szorít az idő! Jajj hát igen meg a ballagás, azt is várom, faszául bebaszok! És aztán nyááár! Nuku suli! Minden nap minimum 2-ig alszok és hajnalokig fennmaradok gépezni, msnezni a skacokkal, meg délutánonként kelés után nagykoat bícselünk! Wáááh:D Meg remélem valami jó szőke pasit is összeszedek! <3 Bár már lenne vki, csak... ffffhhh... Nah 8!
Akkor még valamit magamról... a kedvenc színem a piros, szinte mindig piros cuccokba vok!^^ Szobám is piros, gondolom ez nagyon érdekel mindenkit! XD Kedvenc kajám a csipsz, kedvenc piám a kóla! A paradicsomot imááádom, nem csak azért, mert piros... Am téééleg, a paradicsom miért zöldség, ha piros???
Akkor miről beszéljünk még? Politika? Őszintén megmondom Gyurcsány egy zsidó Orbán egy cigány, mást meg nem mondok, ez a véleményem...:D
Akkor időjárás... Hát ma még nem voltam kint, de rohaggyak meg már elkezdődött a szivek szállodája, pill! Baszdki lekéstem az első részt!!! Na megyek nézni, majd jövök!

Puxx: JuSt A sTuPiD gIrL

A bejegyzés trackback címe:

https://just-a-stupid-girl.blog.hu/api/trackback/id/tr3796270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása